Just Caning

Mojí nejoblíbenější praktikou je výprask rákoskou. Jde o pěkný tradiční nástroj, který mají všichni spojený s přísnou výchovou, zejména ze školního prostředí. Dlouho jsem hledal nějaké zajímavé F/M video, které by uspokojovalo moje touhy, až jsem jedno našel. Jedná se o sedmiminutovou kompilaci výprasků, která obsahuje vše, co mám rád. Tedy v zásadě přísný nářez rákoskou a krásné ženy:)

Troufnu si říci, že bych většinu ran na videu vydržel, pouze jedna žena na můj vkus řeže příliš silně a intenzivně (předpokládám, že ji poznáte, je to docela známá spankingová herečka, která se opravdu nebojí do úderu silně položit:). Video kazí jen závěrečný výprask, který je z mého pohledu příliš nudný. Nicméně sestřih scén, než se k němu dojde, opravdu stojí za to:). Pozor, doporučuji se na video dívat v anonymním módu v google chrome. Když jsem přistupoval bez anonymního módu, občas mi vyskakovala agresivní reklama, která se nedala zavřít:

Zmiňované video je k dispozici zde:

http://xhamster.com/movies/3737085/just_caning.html

Kdyby se vám video líbilo, můžete mi poslat tipy na podobné další spankingové kompilace, třeba o nich napíšu samostatný článek. Můj vkus nyní již znáte:)

Leave a comment